Un an nou inseamna noi provocari si proiecte pentru echipa GETT’S!

In fiecare an, din 2004 incoace, deci de 10 ani consecutivi lansam New Year Resolution, ce se defineste ca o analiza a anului ce a trecut si planurile pentru anul ce incepe. Este o traditie occidentala, ce cred ca ni se potriveste foate bine pentru ca suntem o companie de servicii catre publicul larg; Fara clienti nu am exista si din respect fata de acestia, si multumindu-le pentru increderea acordata si in 2012, dorim sa comunicam atat rezultatele cat si intentiile, tocmai pentru a putea fi evaluati de catre clientii nostri. Public.

2012 a fost un an greu pentru toti. Totusi GETT’S Salons a reusit sa aiba un an mai bun decat 2011:

  1. CLIENTII
    Recordurile continua! Am prognozat 70.000 clienti/servicii/an, am reusit sa atingem 70.876!
    Evolutia numarului de clienti pe servicii in cei 4 ani de criza 2009-2012: 24.059!

2009 – 46.817
2010 – 57.184
2011 – 65.410
2012 – 70.876

Cresterea de 8% fata de 2011, iar nominal ca numar de clienti de 5.466, este fantastica, avand in vedere ca puterea de cumparare a romanilor nu a crescut, ba din contra: consumul la nivel national a scazut, devalorizarea si inflatia au crescut, criza s-a mentinut in toate aspectele: somaj, piete slabe sau blocate.
Ce inseamna aceasta crestere?

  • Inseamna cresterea cotei de piata prin acesti clienti suplimentari fata de anul 2012, care nu erau clientii GETT’S, ci ai altor saloane.
  • Inseamna o comunicare mult mai buna a tot ce inseamna si ofera GETT’S, prin revista GETT’S Highlights Magazine
  • Inseamna succesul campaniilor de marketing ce au fost foarte apreciate de public.
  • Inseamna o recunoastere a valorii brandului si a echipelor, precum si o recunoastere a preocuparii continue a GETT’S de a imbunatati standardele de calitate si educatie in toate aspectele.

In 2013, prognozam un numar total de 72.000 clienti. Desi se anuta un an mai greu, speram ca prin promotiile si pachetele noastre sa putem ajuta clientii sa-si pastreze momentele de relaxare si o imagine impecabila.

2. PREMIILE obtinute de GETT’S Salons/ Ingo Trade Int’l in 2012 au fost:

  • Locul 1_Sect 6_9602_2012;
  • Locul 2_Intreprinderi Mijlocii Tara_9602_ 2012;
  • Locul 3_ Tara 9602_ 2012
  • Locul 3_Sect 6_domeniu 96_2012;
  1. GETT’S ARTISTIC TEAM
    Stilistii GETT’S au fost si in 2012 extrem de prezenti in peisajul hairstylingului si modei romanesti, implicandu-se totodata si in proiecte umanitare (Festivalul Brazilor de Craciun) si de educatie (Universul DallesGO) si castigand premii importante la concursuri. Dintre acestia amintim concursul Estetica Awards si Wella Awards:

    • Estetica AWARDS/Avangarda-locul 3, Georgiana Calin
    • Wella Awards /Cocuri – locul 3, Oana Motoi

Mai multe detalii aici

http://www.getts.ro/highlights/blog/getts-la-wella-awards/

 

  1. REALIZARI
    Cred ca cea mai mare realizare este generarea cresterii intr-o economie in cel mai fericit caz, statica.

Apoi, continuarea proiectului de comunicare GHM, avand coperte cu oameni valorosi, din varii domenii, incercand sa-i prezentam si intr-o alta lumina decat cea in care sunt cunoscuti, promovand si altfel de vedete decat cele din abordarea media de azi. Artisti, campioni, personalitati diverse, valori in domeniul lor, vor veni sa va impartaseasca schimbarea GETT’S, o joaca a imaginatiei, pentru a va inspira cu exemplu lor sa va dati frau imaginatiei in ceea ce priveste imaginea personala.

Trebuie mentionata schimbarea platformei web de comunicare cu clientii, care este in plina dezvoltare si versiune beta, la care va vom invita cat de curand sa o testati, sa ne dati un feedback la planurile de mai jos.

  1. PLANURI PENTRU 2013
    Printre cele mai importante proiecte pentru 2013 se numara: cresterea numarului de clienti: 72.000 servicii/an, redesign-ul salonului GETTS ColorBar Mall Vitan, dar si mai multe proiecte soft/it/web ce se doresc finalizate si implementate. Este vorba despre o noua platforma de comunicare cu clientii, in care acestia isi pot vedea numarul de puncte disponibile in cont, persoanele recomandate, pot avea feedback dupa fiecare vizita, programari on-line, shop on-line, revista lunara GETT’S Highlights/newsletter care este deja disponibila in format word press la adresa:

http://www.getts.ro/highlights/