NEW YEAR’S RESOLUTION 2016

New Year's Resolution 2016

In fiecare an, din ianuarie 2004 si pana in prezent, deci de 13 ani consecutivi, lansam New Year Resolution, ce se defineste ca o analiza a anului ce a trecut si planurile pentru anul ce incepe. Este o traditie occidentala, ce cred ca ni se potriveste foarte bine pentru ca suntem o companie de servicii catre publicul larg; Fara clienti nu am exista si din respect fata de acestia, si multumindu-le pentru increderea acordata  si in 2015, dorim sa comunicam atat rezultatele anuntate anul trecut cat si intentiile, tocmai pentru a putea fi evaluati de catre clientii nostri. Public.
2015 a fost un an greu pentru toti. Desi s-a simtit un optimism usor, totusi cresterea macro-economica nu s-a resimtit in buzunarul clientilor. GETT’S Salons, prin cele 2 branduri GCB si GHS, este un brand ce se adreseaza clientilor de tip medium-high si high. Si aici s-au simtit greutatile mai ales ca toti suntem interconectati si orice greutate in puterea de cumparare a oamenilor se resimte in lant in toate industriile si mai ales in obiceiurile sociale, culturale ale populatiei.
GETT’S Salons a reusit un an mai bun decat 2014, nu cu mult, din cauza inchiderii pentru renovare in luna septembrie 2015 a unei locatii de mare trafic – Bucuresti Mall Vitan – santierul de renovare fiind complex, dureaza, a.i. ne-a afectat la nivel de cifre, numar de clienti si firesc crestere. Totusi a fost un rezultat pozitiv fata de anul anterior:

1. CLIENTII


Recordurile continua! Am reusit sa atingem 83.605 clienti servicii/2015!
Evolutia numarului de clienti pe servicii in cei 7 ani dela inceputul crizei 2009-2015: 36.788!
2009 – 46.817
2010 – 57.184 
2011 – 65.410
2012 – 70.876
2013 – 76.532
2014 – 81.297
2015 – 83.605

Cresterea este de 3% fata de 2014, iar nominal ca numar de clienti de 2.308, este importanta, avand in vedere ca  locatia Bucuresti Mall Vitan a stat inchisa 3,5 luni, pentru renovare. Altfel cifrele ar fi fost altele si cresterea ar fi fost mai importanta. Astfel, GETT’S isi reconfirma pozitia de lider al segmentul medium-high si high din Romania.
Desi se anuta un an greu, avand in vedere si alegerile, ce tind sa secatuiasca bugetele  importante, speram totusi ca prin serviciile de calitate, experienta pozitiva, ambianta si staff atractive, preturi, promotiile si pachetele noastre sa putem ajuta clientii sa-si pastreze momentele de relaxare si o imagine impecabila.

2. LOCATII
* GETT’S COLOR BAR @ MEGA MALL a inaugurat noua locatie. Situat la etajul 1, langa Marks & Spencer, in urma unei investitii considerabile, beneficiaza de o gradina verticala naturala, salonul este ultimul concept GETT’S si reprezinta o noua zona din Bucuresti pe care clientii persoane fizice sau corporate o pot accesa.
* BUCURESTI MALL – inchisa pentru renovare in Septembrie 2015, va fi deschisa in Februarie 2016. Toata echipa este in prezent in cele 2 mai apropiate locatii respectiv GHS InCity (la 300 m distanta de mall) si GCB Mega Mall, la 7 minute cu masina (langa Arena Nationala). Aceasta locatie va fi ca si cea din Mega Mall parte din ultimul concept GETT’S pt locatii de 4 stele.
* In toamna 2016 un nou proiect tip mall se va inaugura in Bucuresti, Park Lake Plaza, un proiect important in cartierul Titan, situat chiar in parcul IOR, iar GETT’S nu poate lipsi din proiectele care schimba fata orasului. Ne dorim sa aducem ceva din elementele salonului GCB de la Cluj, unde avem geam pe toata fatada, cu vedere catre parc si lac si unde vom putea oferi servicii in aer liber. Vom mai reveni pe acest subiect pe masura ce avanseaza.

3. PREMIILE obtinute de GETT’S Salons/ Ingo Trade Int’l in 2015 au fost:

premii
Cea_mai_mare_firma_din_Sect 6_96_2015;
Locul 1_Sect 6_domeniu 9602_2015;
Locul 3_Sect 6_domeniu 96_2015;
Locul 3_Intreprinderi Mijlocii Tara_9602_ 2015;

3. GETT’S ARTISTIC TEAM
Stilistii GETT’S au fost si in 2015 extrem de prezenti in peisajul hairstylingului si modei romanesti, fiind parteneri ai multor reviste glossy, a evenimentelor mari, creand coperte, nenumarate editoriale (in medie 2/saptamana), colectii proprii si participari la concursuri.

4. CAMPANII UMANITARE
Ca in fiecare ani, GETT’S are onoarea sa ajute, de la servicii la donatii, pe cei mai putin norocosi decat noi, fiind parteneri si sponsori deja traditionali (5 ani de parteneriat) Festivalul Brazilor de Craciun – organizat de Salvati Copiii precum si parteneri pentru Ovidiu.ro
Important de mentionat este ca in fiecare locatie GETT’S exista o urna unde se poate dona orice suma a celor de la Salvati copiii care le apartine, este sigilata si schimbata periodic de catre acestia. Scopul este de a ajuta. Orice moneda, orice leut se aduna si din putin se face mult. Va invitam sa nu refuzati implicarea pentru ca noi vom trai in lumea in care acest copii vor creste vor munci si vor vota.

5. REALIZARI


Dincolo de cresteri, de proiecte noi, de lupta pentru standarde, de scolarizari si participari la concursuri si evenimente internationale, cea mai mare realizare a fost lansarea platformei on-line de comunicare cu clientii pe getts.ro ! Era anuntata de mult, este in final lansata!
Sub campania GETT’S Goes digital, oirce client isi poate face cont pe: https://getts.ro/login , contul de internaut se va asocia automat cu contul din softul de salon GETT’S, beneficiind de urmatoarele avantaje:
* Iti verifici numarul de puncte accumulate si valoarea lor in bani, sau banii din cont daca ai cumparat un abonament.
* Te programezi pe chat sau poti sa soliciti informatii in conditiile in care nu poti vorbi la telefon.
* Vezi ce clienti ai recomandat si cate puncte ai obtinut din recomandari.
* Dai un feedback dupa fiecare vizita efectuata, primind puncte bonus drept recompensa.
* Citesti revista GETT’S HIGHLIGHTS magazine si blogul on line.
* Iti tii contul de date  updatat la zi, pentru a nu pierde programari si puncte.
* In curand se vor adauga noi facilitati precum si aplicatia GETT’S pentru smartphone.
CHAT-ul on-line este functional 100% cu operatorii nostri, de L-D, 08.00 am – 23.00 pm, de peste un an si este intens solicitat. Este modul ideal a face o programare cand esti inconjurat de sefi, colegi, meeting lung si nu poti vorbi. getts.ro si pop-up automat. Programari, preturi, informatii despre servicii si locatii, preturi diferentiate, abonamente, gift certificate-uri, etc, pt toate acestea va stam la dispozitie cu consultanta on-line.

PLANURI PENTRU 2016


Printre cele mai importante proiecte pentru 2016 se numara: cresterea numarului de clienti peste pragul de 90.000 clienti servicii/an, redesign-ul salonului GETTS ColorBar Mall Vitan odata cu redesignul intregului mall, deschiderea unei locatii noi GCB in Park Lake Plaza dar si mai multe proiecte soft/it/web ce se doresc finalizate si implementate: programarile on-line, aplicatia mobila si e-shop, toate interconectate cu softul de salon si platforma online. Este vorba despre o complexitate foarte mare de platforme, limbaje, aplicatii, continut, web si provocarile sunt multiple. Revista lunara GETT’S Highlights/newsletter care este deja disponibila in format word press la adresa:
http://www.getts.ro/highlights/