In fiecare an, din 2004 incoace, deci de 11 ani consecutiv lansam New Year Resolution, ce se defineste ca o analiza a anului ce a trecut si planurile pentru anul ce incepe. Este o traditie occidentala, ce cred ca ni se potriveste foarte bine, pentru ca suntem o companie de servicii catre publicul larg; Fara clienti nu am exista si din respect fata de acestia, si multumindu-le pentru increderea acordata si in 2013, dorim sa comunicam atat rezultatele anuntate anul trecut cat si intentiile, tocmai pentru a putea fi evaluati de catre clientii nostri. Public.
2013 a fost al 5-lea an de criza. Un an greu pentru toti. Totusi GETT’S Salons a reusit un an mai bun decat 2012 dar si mai bun decat ne-am prognozat:
CLIENTII
Recordurile continua! Am prognozat 72.000 clienti/servicii/an, am reusit sa atingem 76.508!
Evolutia numarului de clienti pe servicii in cei 5 ani de criza 2009-2013: 29.715!
2009 – 46.817
2010 – 57.184
2011 – 65.410
2012 – 70.876
2013 – 76.532
Cresterea de 8% fata de 2012, iar nominal ca numar de clienti de 5.656, este fantastica, avand in vedere ca puterea de cumparare a romanilor nu a crescut, ba din contra. Astfel, GETT’S isi reconfirma pozitia de lider al segmentul medium-high si high din Romania.
Ce inseamna aceasta crestere?
- Inseamna cresterea cotei de piata prin acesti clienti suplimentari fata de anul 2012, care nu erau clientii GETT’S, ci ai altor saloane.
- Inseamna o comunicare mult mai buna a tot ce inseamna si ofera GETT’S, prin revista GETT’S Highlights Magazine, prin GETT’S Highlights, prin toate cele 7 canale media,
- Inseamna succesul campaniilor de marketing ce au fost foarte apreciate de public.
- Inseamna o recunoastere a valorii brandului si a echipelor, precum si o recunoastere a preocuparii continue a GETT’S de a imbunatati standardele de calitate si educatie in toate aspectele.
In aprilie-mai 2014, GETT’S Color Bar va deschide o noua locatie, in Piata Victoriei, la parterul cladirii America House. Pe acest fond, prognozam un numar minim total de 78.000 clienti/an. Desi se anunta un an greu, avand in vedere si alegerile, ce tind sa secatuiasca bugetele importante, speram totusi ca prin serviciile de calitate, experienta pozitiva, ambianta si staff atractive, preturi, promotiile si pachetele noastre sa putem ajuta clientii sa-si pastreze momentele de relaxare si o imagine impecabila.
PREMIILE obtinute de GETT’S Salons/ Ingo Trade Int’l in 2013 au fost:
- Cea_mai_mare_firma_din_Sect 6_96_2013;
- Locul 1_Sect 6_domeniu 9602_2013;
- Locul 3_Sect 6_domeniu 96_2012;
- Locul 3_Intreprinderi Mijlocii Tara_9602_ 2013;
GETT’S ARTISTIC TEAM- Stilistii GETT’S au fost si in 2013 extrem de prezenti in peisajul hairstylingului si modei romanesti, implicandu-se totodata si in proiecte umanitare si castigand premii importante la concursuri. Dintre acestia amintim concursul Estetica Awards (Locul 1 Avangarda-Ionela Coman, Locul 2 Avangarda-Oana Motoi, Locul 3 Comercial-Laura Anghel, Locul 3 Culoare-Tudor Batog) si Wella Awards-unde pentru 2014 avem 3 finalisti: Oana Motoi, Alexandru Covasneanu si Cristian Iorga.
CAMPANII UMANITARE
Ca in fiecare ani, GETT’S are onoarea sa ajute, de la servicii la donatii, pe cei mai putin norocosi decat noi, anul acesta fiind parteneri si sponsori pentru Concordia Charity Event, de ajutorare a copiilor strazii si Festivalul Brazilor de Craciun.
Mai multe detalii aici:
http://www.getts.ro/highlights/brazii-unicat-ajuta-educatia-copiilor/
http://www.getts.ro/highlights/the-grand-charity-event
REALIZARI
Cred ca cea mai mare realizare este generarea cresterii intr-o economie in cel mai fericit caz, statica, cresterea revistei GHM ca si content, colectii, schimbarea platformei getts.ro si getts.ro/highlights, shooting-uri saptamanale pentru revistele din Romania, avand probabil cel mai vast portofoliu in domeniu, premii la concursul Estetica, si publicarea colectiei GETT’S – Sugar, Spice & Everything nice pe site-ul http://www.estetica.it/, locul unde numai cele mai frumoase si respectate colecti din lume ajung.
Trebuie mentionata schimbarea platformei web de comunicare cu clientii, getts.ro care este in sfarsit compatibila cu softul nostru, permitandu-ne anul viitor implementarea de proiecte noi.
Deja avem functional 100% CHAT-ul on-line cu operatorii nostri, de L-D, 08.00 am – 23.00 pm. Este modul ideal a face o programare cand esti inconjurat de sefi, colegi, meeting lung si nu poti vorbi. getts.ro si pop-up automat. Programari, preturi, informatii despre servicii si locatii, preturi diferentiate, abonamente, gift certificate-uri, etc, pentru toate acestea va stam la dispozitie cu consultanta on-line. Desi are aproximativ 2 luni de la lansare se bucura de un real trafic, desi nu s-a facut o lansare publica.
PLANURI PENTRU 2014
Printre cele mai importante proiecte pentru 2014 se numara: cresterea numarului de clienti: 78.000 servicii/an, redesign-ul salonului GETTS ColorBar Mall Vitan odata cu redisign-ul intregului mall, dar si mai multe proiecte soft/it/web ce se doresc finalizate si implementate. Este vorba despre o pagina a utilizatorului unde acesta isi poate verifica soldul de puncte care sunt disponibile in cont, persoanele recomandate, poate avea feedback dupa fiecare vizita, programari on-line, shop on-line, revista lunara GETT’S Highlights/newsletter care este deja disponibila in format word press la adresa: