In standardele internationale ale industriei se vorbeste despre o proportie ideala intre clientii barbati/ femei, respectiv numarul clientilor barbati trebuie sa se incadreze intre 24 – 40%. Este important echilibrul. De ce? Pentru ca vizita la salon, dincolo de motivatia principala, implica si relaxare, socializare, vizita la prieteni, la confident/a, la „psiholog”. Oamenilor le-a placut dintotdeauna sa vada si sa fie vazuti. Pentru ca daca sunt prea putini barbati locul devine prea plictisitor pentru clientela feminina si daca sunt prea multi risca sa devina un loc al barbatilor in care doamnele nu se mai simt confortabil. Aparitia SIDA in lume a schimbat felul in care functioneaza saloanele, barber shop-urile au avut un abrupt declin, pe fondul scaderii cererilor de barbering, alimentate de frica transmisibilitatii bolii prin lama briciului si, astfel, au crescut saloanele unisex. La GETT’S, barbatii s-au simtit intotdeauna bine si au fost bine-veniti.
Au avut mereu scaune speciale dedicate lor, personal calificat, produse si instrumentar dedicate astfel incat numarul lor a crescut constant. In cei 20 ani de existenta, au fost clienti care isi aduceau copiii la tuns si acum acestia sunt urmatoarea generatie, ce vine la randul lor cu propriii copii. Acum 10 ani chiar am ramas profund surprins la Cluj, de procentajul foarte mare de barbati versus doamne, fiind de la inceput fruntasi in numarul de clienti. Evident, costurile, frecventa si necesitatile difera, de aceea e normal ca barbatii sa para mai vizibili. Astazi, toate conturile din sistem (impreuna cu cele inactive) insumeaza peste 40.000 conturi de barbati. Procentajul de barbati atinge in locatiile cu spatii dedicate zona superioara.
Evident, vom avea in vedere modernizarea spatiilor dedicate barberingului, vom deschide locatii noi dedicate GETT’S MEN, dar si comunicarea va cuprinde content mai mult pentru barbati, dar nu in dauna doamnelor! Ne gandim chiar sa scoatem o revista dedicata lor, mai rara ca frecventa, dar sa fie un titlu dedicat: GETT’S MEN Magazine. Presiunea pe costuri e uriasa si evolutia cursului de schimb ne taie aripile, dar facem tot posibilul.
Deja avem comunicare separata in newslettere, cu content dedicat separat pentru doamne si domni, avem fundaluri diferite in GETT’S Mobile App, coperta Ghidului Saloanelor cuprinde imagini de cuplu, in revista se regasesc articole despre ce le place si barbatilor sa citeasca: masini, gadgeturi, ceasuri, tehnologie, articole despre sport, fitness, produse impotriva caderii parului, fashion, tunsori si modele de barba, creme si tratamente si asa mai departe. Ba chiar barbatii, atrasi de tehnologie, sunt doritori de a testa platforma noastra online si au o mare pondere in conturile nou create pe getts.ro.
Suntem curiosi cum va sta competitia la mobile app. Ca o gluma adresata doamnelor, am observat ca de-a lungul timpului cumparaturile pentru acasa de produse profesionale dedicate domnilor, dar achizitionate de doamne, erau minime, spre zero. Deh, daca n-au primit, acum au venit sa-si ia singuri! Asteptam replica doamnelor.
GETT’S APP – READY TO DOWNLOAD
In teste de ceva timp si limitata doar pentru testeri, acum GETT’S APP pentru Android este gata pentru clienti. Am ales varianta Android pentru ca aplicatiile Android reprezinta 85% din piata aplicatiilor la nivel mondial, fata de doar 15% Apple, dar aplicatia va fi disponibila si pentru Iphone curand.
Aplicatia vine sa securizeze contul si tranzactiile fiecarui client, sa inlature confuziile de nume similare intre clienti, notifica urmatoarea programare astfel incat sa nu risti sa pierzi o programare din cauza traficului sau a agendei incarcate, ofera posibilitatea feedbackului, chatului, a apelului direct din app, orientarea pe harta si navigatia cu aplicatia ta favorita de navigatie, situatia contului de puncte, de clienti recomandati si poate cele mai importante features-uri sunt deja testate si stabile.
Apoi urmeaza cele mai importante: autentificarea platii cu puncte si programarile online. Suntem aproape gata, dar vrem sa le testam mai bine. Aplicatia va deveni obligatorie pentru toti cei care doresc sa plateasca cu punctele. Astfel, la peste 121.000 de conturi de clienti in sistem, este imposibil sa asiguram ca nu se vor incurca conturi cu nume similare. Se intampla deja, de aici si urgenta de a securiza plata cu puncte prin App. Astfel, se securizeaza autentificarea si in urma unei notificari, push pe ecran, se valideaza plata numai din contul care trebuie.
Avantaje:
Accesul la informatiile din propriul cont
Vizualizarea detaliilor ultimei vizite
Posibilitatea de a programa o noua vizita cu functie de reminder
Accesarea balantei contului personal
Verificarea punctelor de fidelitate
Evidenta punctelor acumulate in urma clientilor recomandati
Adresele locatiilor si indrumari pentru localizarea lor
Apelarea salonului dorit, direct din aplicatie
Plata cu puncte, acum securizata numai prin GETT’S Salons App
Acces la chat, blog, colectii, newslettere, revista GETT’S Highlights Magazine.
Instaleaza acum prima aplicatie GETT’S dedicata clientilor GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar, GETT’S Men si GETT’S Men Exclusive.