Studiile demonstreaza importanta interactiunii umane pentru clienti

Studiile demonstreaza importanta interactiunii umane pentru clienti

A.S. Watson Group a realizat recent un sondaj prin care a testat modul în care pandemia a influențat obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor: modul în care modelele online și offline se îmbină pentru a satisface clienții, creând „conexiune umană”. Saloanele de înfrumusețare pot profita în urma acestor descoperiri. Un sondaj deosebit de semnificativ a fost realizat de Watson, cel mai mare retailer internațional de sănătate și frumusețe din lume. Acesta a implicat peste 22.000 de consumatori din peste 20 de piețe din Asia și Europa. Multă lum au susținut deja pandemia a schimbat modul de cumpărare și de viață al consumatorilor, valoarea relațiilor inter-umane devenind din ce în ce mai mare. În ciuda creșterii achizițiilor online, se pare majoritatea clienților ar dori se întoarcă la un scenariu față în față, în care se pot bucura de conexiunile umane.

Pentru a descoperi întreg articolul, vă invităm să accesați revista online, Estetica România.