Noul an a sosit cu forțe proaspete în ceea ce privește industria modei. Colaborările între branduri își fac simțite prezența iar una dintre cele mai așteptate este cea dintre brandul de lux, Gucci și The North Face, brandul de echipamente sportive pentru aventură în aer liber. Exploratorii și iubitorii de aventură pot combina acum stilul caracteristic casei de modă italiene, în care se regăsesc elemente specifice ale perioadei șaptezeciste cu materialul de fâș predominant al brandului The North Face. Motivele vintage florale, culorile puternice precum galben, verde, portocaliu, au servit ca inspirație pentru această colecție, reușind să introducă stilul colorat al anilor ’70 în garderoba exploratorilor de aventură.
Această colecție îmbină îmbină perfect stilurile proprii precum și principiile sustenabile ale acestora. Gucci a lansat prima sa colecție sustenabilă, Off The Grid, în 2020 în timp ce The North Face se implică activ în a lua măsuri responsabile atât din punct de vedere social cât și ecologic. Așadar, colaborarea cu TNF continuă pe această cale sustenabilă, cu bagaje realizate din ECONYL, o țesătură din nailon, un material regenerabil în timp ce ambalajul folosit este realizat din materiale forestiere gestionate în mod durabil.
În colecția The North Face x Gucci, se regăsesc haine, încălțăminte, accesorii și piese de echipament atât pentru femei cât și pentru bărbați, exploratorii care își doresc să arate chic chiar și când pornesc într-o aventură pe munte. Un element care atrage atenția prin designul foarte bine pus la punct, este logo-ul ales pentru această colecție. Acesta surprinde perfect identitatea celor două branduri și exprimă într-adevăr o colaborare de succes, în cadrul căreia sunt împărtășite aceleași valori.
Și pentru că experiența nu ar fi fost la fel fără o prezentare care să surprindă perfect spiritul aventuros, campania noii colaborări s-a desfășurat în munții Alpi, acolo unde modelele s-au aventurat pe pajiștile munților, au campat și s-au bucurat de o aventură pe cinste alături de ținutele care evocă perfect spiritul anilor ’70, într-o locație visătoare.
La baza întregii colaborări se regăsește dorința de a sublinia importanța conexiunii dintre om și natură precum și activitățile pe care le putem desfășura în mediul natural, acolo unde simplitatea și naturalețea se completează. ”We are nature and nature is us”. Acest lucru este subliniat într-un documentar care se alătură campaniei, realizat de Sean Vegezzi, filmat în Alpi, precum și în Roma, Sierra Nevada și New York.
Text: Mihaela Tudorache