Clubman Pinaud – in lumea cosmeticelor de calitate pentru barbati

Brandul ClubMan Pinaud își începe călătoria în lumea cosmeticelor de calitate pentru bărbați cu mult timp în urmă. Știați că printre clienții fideli ai acestui brand se numără personalități precum Bob Hope, Kirk Douglas și Donald Trump? Acest lucru demonstrează cum o calitate excepționala transcende timpul și rămâne în tendințe pentru totdeauna.

Întreaga poveste își are debutul în Paris, în anul 1810. Edouard Pinaud, un om de afaceri francez a fost cel care a fondat compania de cosmetice pentru bărbați și a denumit-o Clubman Pinaud. Odată cu lansarea liniei de produse Clubman, Pinaud a însărcinat un artist să creeze designul retro al etichetelor.

Un adevarat pilon în industria cosmeticelor, brandul Pinaud și linia sa Clubman au devenit brandul de încredere în rândul produselor de îngrijire pentru bărbați. La începutul anilor 1900, produsele lui Pinaud au început să fie tot mai populare și apreciate pe plan internațional. Acum 30 de ani, American International Industries din Los Angeles a preluat brandul și linia de produse Clubman.

Mai bine de 200 de ani de la debutul său, Clubman oferă o gamă largă de produse populare pentru bărbați, considerate embleme ale patrimoniului mărcii și reușește în același timp să lanseze  produse în raport cu tendințele pieței.
Cele mai noi produse ce aparțin liniei Clubman includ un trio de produse esențiale pentru îngrijirea bărbii: Balsamul pentru barbă, Balsamul pentru barbă 2 în 1 și Uleiul pentru barbă, toate fiind infuzate cu un amestec special de uleiuri pentru stil, control și condiționare.

 

Alături de produsele pentru bărbierit și pentru față, Clubman oferă de asemenea o varietate de produse clasice pentru îngrijirea părului. Șamponul Country Club, Supreme Styling și Grooming Spray, gelurile pentru styling, sunt special concepute pentru nevoile de îngrijire a părului pentru bărbați.

 

 

Apa de colonie și loțiunile de după bărbierit variază de la clasic și subtil la exotic și intoxicant. Deși cele mai vândute loțiuni after shave și-au păstrat popularitatea cu amestecul clasic de parfum, fanii Clubman adoră și mirosurile semnătură ale brandului, precum Bay Rum, Classic Vanilla și Musk. Produsele veterane ale mărcii, loțiunea Lilac Vegetal After Shave și apa de colonie Quinine au atins longevitatea, rămânând produse standard pe piața actuală.

 

 

 

 

Colecția ClubMan se va regăsi în barbershop-urile GETT’S Men.


Clubman – in the world of the most well known cosmetics for men

The Clubman Pinaud brand begins its journey in the world of cosmetics for men a long time ago. Did you know that among the most loyal clients of the brand, are Donald Trump, Bob Hope and Kirk Douglas? This loyalty proves how an exceptional quality can transcend time and can never go out of style.

The whole story of the brand starts in Paris, in 1810.  Edouard Pinaud, a french businessman, was the one who founded the cosmetics company and named it Clubman Pinaud. With the launch of the Clubman line, Pinaud commisioned an artist to design the dapper label design.

With a staple role in the cosmetics industry, Pinaud brand became a trustworthy brand in the care products business. At the start of 1900, Pinaud’s products became more and more popular and appreciated internationally. 30 years ago, American International Industries in Los Angeles, acquired the brand and its Clubman line.

More than 200 years since its debut, Clubman offers a wide range of men’s grooming products, considered emblems of the brand’s heritage and manages to launch products that are driven by market’s trends.

The newest products of ClubMan line include a trio of beard grooming essentials, Beard Balm, 2 in 1 Beard Conditioner, and Beard Oil, infused with a special mix of oils for style, control and conditioning.

Together with the shave & face products, Clubman also offers a wide range of classic hair care products. The Country Club Shampoo, Supreme Styling & Grooming Spray, styling gels, are specially designed for men’s hair care needs.

Clubman colognes and aftershaves range from classic and subtle to exotic and intoxicating. Although the best-selling after shaves have kept their popularity with their classic perfume blend, Clubman’s fans also love the signature scents of the brand, such as Bay Rum, Classic Vanilla și Musk. The veteran products of the brand, Lilac Vegetal After Shave lotion and Eau De Quinine Cologne, have reached longevity remaining the standard products on the current market.

The Clubman line can be experienced in the GETT’S Men Barbershops.